Terziler Odasının yeni Başkanı Önder Keleşoğlu mazbatasını aldı

Yerel Haberler - 23.01.2026 - 11:45

YAŞAR TONBAK/ANKARA – BHA

Bir süre önce gerçekleştirilen Olağan Kongre sonrasında Beypazarı Terziler Odası Başkanlığı görevine seçilen Keleşoğlu, İlçe Seçim Kurulu Müdürlüğü’ne gelerek mazbatasını İlçe Seçim Kurulu Müdürü İsmet Sancar Çiftci’nin elinden teslim aldı.

Mazbata teslimi sırasında konuşan yeni başkan Önder Keleşoğlu, seçim sürecinde görev alan İlçe Seçim Kurulu personeline özverili ve başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Keleşoğlu, Beypazarı Terziler Odası’nın yeni başkanı olarak tüm terzi esnafının her daim destekçisi olacaklarını belirterek, seçim sürecinde kendilerine destek veren ve vermeyen tüm esnafa teşekkürlerini sundu. Keleşoğlu, “Sorumluluğumuzun bilincindeyiz” ifadelerini kullandı.

Yerel Haberler Tüketici güveninde yükseliş sürüyor: Haziranda son iki yılın zirvesi

Yerel Haberler Bakan Şimşek: Dezenflasyon hedefimiz doğrultusunda çalışmayı sürdürüyoruz

Yerel Haberler Şehit babaları Babalar Günü’nde unutulmadı

Yerel Haberler Trabzon Beşirli’ye çocuklara özel külliye geliyor

Yerel Haberler 7 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 49 şüpheli hakkında işlem

Yerel Haberler Türkiye Yazarlar Birliği Ödülleri sahiplerine törenle verildi

Yerel Haberler Malatya’nın altın meyvesi için yol haritası belirlendi

Yerel Haberler Eğitimci Hayat Aras: “Yakutistan’da Isıah (IHIAH) Bayramı”

Yerel Haberler Otomotivde “6 ay-6 bin km” uygulaması devam edecek

Yerel Haberler Başkan Kasap, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021