Terziler Odasının yeni Başkanı Önder Keleşoğlu mazbatasını aldı

Yerel Haberler - 23.01.2026 - 11:45

YAŞAR TONBAK/ANKARA – BHA

Bir süre önce gerçekleştirilen Olağan Kongre sonrasında Beypazarı Terziler Odası Başkanlığı görevine seçilen Keleşoğlu, İlçe Seçim Kurulu Müdürlüğü’ne gelerek mazbatasını İlçe Seçim Kurulu Müdürü İsmet Sancar Çiftci’nin elinden teslim aldı.

Mazbata teslimi sırasında konuşan yeni başkan Önder Keleşoğlu, seçim sürecinde görev alan İlçe Seçim Kurulu personeline özverili ve başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Keleşoğlu, Beypazarı Terziler Odası’nın yeni başkanı olarak tüm terzi esnafının her daim destekçisi olacaklarını belirterek, seçim sürecinde kendilerine destek veren ve vermeyen tüm esnafa teşekkürlerini sundu. Keleşoğlu, “Sorumluluğumuzun bilincindeyiz” ifadelerini kullandı.

Yerel Haberler 28. Yeşilyurt Kültür, Spor ve Kiraz Festivali, 28 Haziran’da gerçekleşecek

Yerel Haberler AJet’ten Babalar Günü’ne özel yüzde 30 indirim

Yerel Haberler Moskova çevresinde İHA alarmı: Rusya 84 hava aracını düşürdüğünü açıkladı

Yerel Haberler Minguzzi’nin ailesine yönelik tehdit ve hakaret davasında karar verildi

Yerel Haberler Battalgazi Belediyesi’nden esnafa temiz çalışma ortamı

Yerel Haberler Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

Yerel Haberler MEB’den öğrencilere etkinlik haftası: Karne öncesi eğlenceli final

Yerel Haberler Elazığ’da ruhsatsız silah operasyonu: 5 tabanca ele geçirildi

Yerel Haberler UDSP yabancı dil sınavı için giriş belgeleri yayımlandı

Yerel Haberler Adalar Belediyesi soruşturmasında 42 kişi adliyeye gönderildi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021