Sivas’ta maden ocağındaki göçükte kaybolan şantiye müdürü 22 gündür aranıyor

Yerel Haberler - 08.12.2025 - 6:23

SİVAS-BHA

Sivas’ın Divriği ilçesinde 17 Kasım’da meydana gelen göçükte kaybolan şantiye müdürü Sabri Yıldırım’ı (66) arama çalışmaları 22. gününe girdi. Demir madeni ocağında denetim yaptığı sırada heyelanlı bölgeye düşen Yıldırım, toprak yığınının kaymasıyla birlikte göçük altında kalmıştı.

Olayın ardından başlatılan arama faaliyetleri, göçük sahasında 5 ayrı noktada titizlikle devam ediyor. Çalışmalara Sivas ve Erzincan’dan gelen AFAD ekipleri ile Sivas İl Jandarma Komutanlığı ve UMKE’den oluşan 8 araç ve 39 personel, ayrıca kadaşra arama köpeği katılıyor.

Bölgede zaman zaman yeni toprak kaymaları yaşandığı için ekipler, çalışmalarını yüksek risk altında sürdürüyor. Arama faaliyetlerinin, güvenlik önlemleri artırılarak kesintisiz devam ettiği bildirildi.

Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası

Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci

Yerel Haberler Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yerel Haberler Malatya’da 4.0 büyüklüğünde deprem

Yerel Haberler İMEF öncülüğünde dijital şiddet ve siber zorbalık paneli Ankara’da düzenlenecek

Yerel Haberler ABD Başkanı Trump: NATO Zirvesi’ne Erdoğan’a duyduğum saygıdan gidiyorum

Yerel Haberler Kars’ta Hz.Hüseyin ve Kerbela iehitlerini anıldı

Yerel Haberler Kars Valisi Ziya Polat’tan şehit Eren Bülbül’e anlamlı vefa

Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Bülent Arınç oldu

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021