Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay entübe edildi

Yerel Haberler - 12.12.2025 - 10:13

MANİSA-BHA

Manisa Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay’ın sağlık durumuna ilişkin Manisa Şehir Hastanesi tarafından yeni bir açıklama yapıldı. Kolon kanseri tedavisi gören Durbay, çoklu organ yetmezliği tanısı nedeniyle 2 Aralık’ta yoğun bakıma alınmıştı.

Hastaneden yapılan açıklamada, Durbay’ın klinik durumunda kötüleşme görüldüğü, bu nedenle entübe edilerek solunum cihazına bağlandığı bildirildi. Tedavisinin yoğun bakım koşullarında sürdüğü ifade edilirken, gelişmelere ilişkin bilgilendirmenin devam edeceği kaydedildi.

Durbay, 1 Aralık’ta kan değerleri ve beslenme durumundaki bozulma nedeniyle Manisa Şehir Hastanesi Dahiliye Servisi’ne yatırılmıştı. Ertesi gün böbrek ve karaciğer fonksiyon testlerinde tespit edilen bozulma üzerine yoğun bakımda izlenmesine karar verilmişti. Hastane yönetimi, çoklu organ yetmezliği tablosunun sürdüğünü ve sağlık durumunun kritik olduğunu daha önce duyurmuştu.

Yerel Haberler Bakan Gürlek: Faili meçhul dosyalarda yeni gelişmeler yaşandı

Yerel Haberler Avrupa’dan 13 noktadan Bodrum’a direkt uçuş

Yerel Haberler Akoğuz Kışlası TOKİ konutları tamamlandı: Teslimler 9 Temmuz’da başlıyor

Yerel Haberler Özbekistan Milli Haber Ajansı ile TDGF arasında iş birliği görüşmesi

Yerel Haberler KVKK’den belediyelerin turistik canlı yayınlarına uyarı

Yerel Haberler Kars Valisi Ziya Polat, ​”Kerbela, Kardeşlik ve Adalet Sembolüdür”

Yerel Haberler Yaz Kur’an kursları için kayıt süreci başladı

Yerel Haberler Evde sağlık ve palyatif bakım hizmetlerinde yeni dönem başladı

Yerel Haberler Kars Harakani Havalimanı’nda yolcu ve uçak trafiği verileri açıklandı

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda yeni gün heyecanı: 4 kritik mücadele

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021