Şanlıurfa’da doğalgazdan zehirlenen 13 kişi hastaneye kaldırıldı

Yerel Haberler - 24.01.2026 - 9:19

ŞANLIURFA-BHA

Olay, Siverek ilçesine bağlı Şirinkuyu Mahallesi 146. Sokak’ta bulunan bir apartman dairesinde meydana geldi. Aynı dairede kalan 5’i çocuk 13 kişi, kusma ve mide bulantısı şikâyetiyle 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu.

İhbar üzerine adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan kişiler, doğalgazdan zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Sağlık durumları iyi

Hastanede tedavi altına alınan 13 kişinin genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayın ardından binada doğalgaz firmasına bağlı ekipler tarafından inceleme yapıldığı bildirildi. Yetkililer, kesin nedenin belirlenmesi için çalışmaların sürdüğünü belirtti.

Yerel Haberler Tüketici güveninde yükseliş sürüyor: Haziranda son iki yılın zirvesi

Yerel Haberler Bakan Şimşek: Dezenflasyon hedefimiz doğrultusunda çalışmayı sürdürüyoruz

Yerel Haberler Şehit babaları Babalar Günü’nde unutulmadı

Yerel Haberler Trabzon Beşirli’ye çocuklara özel külliye geliyor

Yerel Haberler 7 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 49 şüpheli hakkında işlem

Yerel Haberler Türkiye Yazarlar Birliği Ödülleri sahiplerine törenle verildi

Yerel Haberler Malatya’nın altın meyvesi için yol haritası belirlendi

Yerel Haberler Eğitimci Hayat Aras: “Yakutistan’da Isıah (IHIAH) Bayramı”

Yerel Haberler Otomotivde “6 ay-6 bin km” uygulaması devam edecek

Yerel Haberler Başkan Kasap, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021