Şanlıurfa’da doğalgazdan zehirlenen 13 kişi hastaneye kaldırıldı

Yerel Haberler - 24.01.2026 - 9:19

ŞANLIURFA-BHA

Olay, Siverek ilçesine bağlı Şirinkuyu Mahallesi 146. Sokak’ta bulunan bir apartman dairesinde meydana geldi. Aynı dairede kalan 5’i çocuk 13 kişi, kusma ve mide bulantısı şikâyetiyle 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu.

İhbar üzerine adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan kişiler, doğalgazdan zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Sağlık durumları iyi

Hastanede tedavi altına alınan 13 kişinin genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayın ardından binada doğalgaz firmasına bağlı ekipler tarafından inceleme yapıldığı bildirildi. Yetkililer, kesin nedenin belirlenmesi için çalışmaların sürdüğünü belirtti.

Yerel Haberler İstanbul’da iki ilçede planlı su kesintisi uygulanacak

Yerel Haberler Miras tartışması kanlı bitti: Kadına bıçaklı saldırı

Yerel Haberler İran’dan Lübnan açıklaması: Barış sürecinde önemli adım

Yerel Haberler Gazze’de can kaybı 73 bin 35’e ulaştı

Yerel Haberler 28. Yeşilyurt Kültür, Spor ve Kiraz Festivali, 28 Haziran’da gerçekleşecek

Yerel Haberler AJet’ten Babalar Günü’ne özel yüzde 30 indirim

Yerel Haberler Moskova çevresinde İHA alarmı: Rusya 84 hava aracını düşürdüğünü açıkladı

Yerel Haberler Minguzzi’nin ailesine yönelik tehdit ve hakaret davasında karar verildi

Yerel Haberler Battalgazi Belediyesi’nden esnafa temiz çalışma ortamı

Yerel Haberler Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021