SAĞLIK-SEN Aksaray’da Sendikal Çalışmalarını Sürdürüyor

Ana Manşet - 03.02.2026 - 12:12

Sağlık-Sen Aksaray Şube Başkanı Rıfat Kaya, sendikal mücadelenin sahada yürütüldüğünü vurgulayarak, “Durmak yok, sendikal çalışmaya devam” mesajı verdi.

Sağlık-Sen Aksaray Şube Başkanı Rıfat Kaya, sağlık çalışanlarının hak ve taleplerini yakından takip etmeye devam ettiklerini belirtti. Sahadan gelen bir anlayışla hareket ettiklerini ifade eden Kaya, sendikal çalışmaların yine sahada, çalışanlarla birebir temas halinde sürdürüldüğünü söyledi.

Aksaray genelinde gerçekleştirilen ziyaretler ve saha çalışmaları kapsamında sağlık çalışanlarının sorunlarını dinlediklerini belirten Rıfat Kaya, çözüm odaklı sendikacılık anlayışıyla hareket ettiklerini vurguladı. Kaya, “Sahadan geldik, sahadayız. Sağlık çalışanlarımızın sesi olmaya devam edeceğiz” dedi.

Sağlık-Sen’in Aksaray’daki faaliyetlerinin aralıksız devam edeceğini ifade eden Kaya, birlik ve dayanışma içinde sağlık çalışanlarının haklarını savunmayı sürdüreceklerini belirtti.

Ana Manşet BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Ana Manşet Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Ana Manşet Van TSO Heyeti Mersin Büyükşehir Belediyesi’nde ağırlandı

Ana Manşet Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı

Ana Manşet Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı

Ana Manşet Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Ana Manşet Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı

Ana Manşet 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!

Ana Manşet RTÜK Başkanı Daniş yayıncı kuruluşları ve futbol yorumcularını uyardı

Ana Manşet “Eski Kastamonu Fotoğrafları”Sergisinin açılışı AKK’de gerçekleşti

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021