Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu

Yerel Haberler - 26.06.2026 - 0:00

SEMİH ÜNSAL/ANKARA-BHA 

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın 2. dönemi bugün itibarıyla sona erdi. Nallıhan’da ilköğretim ve ortaöğretim düzeyinde öğrenim gören öğrenciler, karneleriyle birlikte 3 aylık yaz tatiline çıktılar.

Nasuhpaşa İlkokulunda düzenlenen karne töreninde öğrenciler tatile çıkmanın sevincini yaşadılar. Törene; Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu ve eşi Samiye Doğanoğlu, Nallıhan Belediye Başkanı Ertunç Güngör, Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayşe Tetik, AK Parti Nallıhan İlçe Başkanı Fatih Ünal, Milliyetçi Hareket Partisi Nallıhan İlçe Başkanı Ferhat Efe, kamu kurum ve kuruluş müdürleri ile veliler katıldı.

Nallıhan Kaymakamı Semih Doğanoğlu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilçede sorunsuz ve başarıyla tamamlandığını ifade ederek karne alan tüm öğrencilere tatillerinin güzel geçmesini diledi.

Milli Eğitim Bakanlığının yayımladığı 2026-2027 Eğitim-Öğretim Yılı Takvimi kapsamında öğrenciler, 14 Eylül 2026 Pazartesi günü yeniden dersbaşı yapacak.

Yerel Haberler Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Yerel Haberler Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Yerel Haberler Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı

Yerel Haberler Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı

Yerel Haberler Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021