Yerel Haberler - 27.11.2025 - 6:09
ANKARA-BHA
Bakan Yerlikaya’nın paylaştığı bilgilere göre, Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı’nın öncülüğünde, iki ilde kapsamlı bir operasyon gerçekleştirildi. Erzurum’da 224,5 kilo metamfetamin, Mersin’de ise 223 kilo skunk yakalandı.
Operasyonun detaylarını sosyal medya hesabından paylaşan Yerlikaya, uyuşturucuya karşı verilen mücadelenin kararlılıkla süreceğini vurguladı. Yerlikaya şu ifadeleri kullandı:
“447,5 kilo uyuşturucu madde ele geçirildi, insanlara arz edilmesini ve toplum sağlığına zarar vermesini engelledik. Bizim bütün mücadelemiz, bir insanlık suçu olan uyuşturucudan, başta gençlerimiz olmak üzere tüm vatandaşlarımızı korumak. Emeği geçenleri tebrik ediyorum.”
Yetkililer, uyuşturucu ticaretine yönelik operasyonların aralıksız devam edeceğini belirtti.
Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci
Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi
Yerel Haberler AKK’de Söz Onda-Deneyim Paylaşım Platformu söyleşileri devam ediyor: Programın konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu
Yerel Haberler Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu
Yerel Haberler A Milli Takım, Dünya Kupası’nı ABD galibiyetiyle noktaladı
Yerel Haberler Milletvekilinin karıştığı feci kazada 1 can kaybı
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021