İki ilde uyuşturucu darbesi: 447,5 kilo madde ele geçirildi

Yerel Haberler - 27.11.2025 - 6:09

ANKARA-BHA

Bakan Yerlikaya’nın paylaştığı bilgilere göre, Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı’nın öncülüğünde, iki ilde kapsamlı bir operasyon gerçekleştirildi. Erzurum’da 224,5 kilo metamfetamin, Mersin’de ise 223 kilo skunk yakalandı.

Operasyonun detaylarını sosyal medya hesabından paylaşan Yerlikaya, uyuşturucuya karşı verilen mücadelenin kararlılıkla süreceğini vurguladı. Yerlikaya şu ifadeleri kullandı:

“447,5 kilo uyuşturucu madde ele geçirildi, insanlara arz edilmesini ve toplum sağlığına zarar vermesini engelledik. Bizim bütün mücadelemiz, bir insanlık suçu olan uyuşturucudan, başta gençlerimiz olmak üzere tüm vatandaşlarımızı korumak. Emeği geçenleri tebrik ediyorum.”

Yetkililer, uyuşturucu ticaretine yönelik operasyonların aralıksız devam edeceğini belirtti.

Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Yerel Haberler Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Yerel Haberler ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası

Yerel Haberler Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci

Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Yerel Haberler Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021