Yerel Haberler - 27.11.2025 - 6:09
ANKARA-BHA
Bakan Yerlikaya’nın paylaştığı bilgilere göre, Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı’nın öncülüğünde, iki ilde kapsamlı bir operasyon gerçekleştirildi. Erzurum’da 224,5 kilo metamfetamin, Mersin’de ise 223 kilo skunk yakalandı.
Operasyonun detaylarını sosyal medya hesabından paylaşan Yerlikaya, uyuşturucuya karşı verilen mücadelenin kararlılıkla süreceğini vurguladı. Yerlikaya şu ifadeleri kullandı:
“447,5 kilo uyuşturucu madde ele geçirildi, insanlara arz edilmesini ve toplum sağlığına zarar vermesini engelledik. Bizim bütün mücadelemiz, bir insanlık suçu olan uyuşturucudan, başta gençlerimiz olmak üzere tüm vatandaşlarımızı korumak. Emeği geçenleri tebrik ediyorum.”
Yetkililer, uyuşturucu ticaretine yönelik operasyonların aralıksız devam edeceğini belirtti.
Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı
Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası
Yerel Haberler Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu
Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci
Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021