İçişleri Bakanlığı yerleşkesindeki konteynerlerde yangın çıktı

Yerel Haberler - 18.01.2026 - 3:24

Şevket Gölük – BHA Ankara

Ankara’da İçişleri Bakanlığı yerleşkesinde yer alan konteynerlerde henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Çıkan yangın itfaiye ekiplerince kısa sürede söndürülerek kontrol altına alındı.

Çankaya ilçesi Meşrutiyet Mahallesi’nde yer alan İçişleri Bakanlığı yerleşkesindeki 3 konteynerde henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Çıkan yangın bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerince kontrol altına alınarak söndürülürken, soğutma çalışmalarının devam ettiği aktarıldı.

Yerel Haberler Messi tarihe geçti! Arjantin, Avusturya engelini aşarak zirveye yürüdü

Yerel Haberler Yağışlar arttı, barajlardaki doluluk oranı yüzde 81’i aştı

Yerel Haberler Devlet Bahçeli: AB Türkiye’ye verdiği sözleri yerine getirmiyor

Yerel Haberler Isparta Eğirdir’de otomobilde 2 genç ölü bulundu

Yerel Haberler Süper Lig kulüplerinin yeni sezon bütçe sınırları belli oldu

Yerel Haberler İran’dan dondurulmuş varlık açıklaması: Herhangi bir kısıtlama yok

Yerel Haberler TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı

Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak

Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret

Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021