Yerel Haberler - 04.02.2026 - 6:51
ANKARA – BHA
SGK, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı duyuruda, emekli maaşlarına ilişkin artıştan kaynaklanan fark tutarlarının ödeme tarihini kamuoyuyla paylaştı.
Açıklamaya göre, Ocak 2026 itibarıyla 16 bin 881 lira olan en düşük emekli aylığı 20 bin liraya yükseltildi. Yapılan düzenleme kapsamında emekliler ve hak sahiplerine yaklaşık 11,4 milyar lira tutarında fark ödemesi yapılacak.
SGK açıklamasında, fark ödemelerinin emeklilerin aylıklarını aldıkları kanallar üzerinden gerçekleştirileceği belirtildi. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Emeklilerimiz ve hak sahipleri, fark tutarlarını gelir/aylık aldıkları banka veya PTT şubelerinden 4 Şubat 2026 tarihinde tahsil edebileceklerdir. Tüm emeklilerimize hayırlı olsun.”
Yerel Haberler YKS’de kimlik engeline geçit verilmedi
Yerel Haberler Başkan Taşkın’dan Prof. Dr. Sezai Yılmaz’a ziyaret
Yerel Haberler Giresun’da film kaplı dolmuşlara denetim
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021