Yerel Haberler - 24.02.2026 - 0:00
YAŞAR TONBAK / ANKARA – BHA
Beypazarı Fenerbahçe Spor Okulları, sporcularla birlikte, paylaşmanın ve dayanışmanın en güzel örnekleri olan iftar yemeğinde bira araya geldiklerini bildirdi. Fenerbahçe Spor okulları basın sözcüsü Fatih Maden, Ramazan ayının güzelliklerinden olan İftar programında geleceğin yıldızları, sporcularla iftar yemeğinde bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyledi. Beypazarı Fenerbahçe Spor okulları basın sözcüsü Fatih Maden Şunları kaydetti: “Sahada ter döken, azimle çalışan ve her gün kendini geliştirmek için emek veren tüm sporcularımızla aynı sofrayı paylaşmak; birlik ve beraberliğimizi daha da güçlendirecek, bu özel akşamda sadece oruçlarımızı değil, dostluğumuzu, kardeşliğimizi ve Fenerbahçe ruhunu da paylaştık ve perçinledik. Tüm sporcularımıza ve ailelerine bu anlamlı buluşmaya icabet etmelerinden dolayı teşekkür ederiz. Birlikte nice başarılara imza atacağımız güzel günler sporcularımız çok yakın.”
Yerel Haberler Battalgazi Belediyesi’nden esnafa temiz çalışma ortamı
Yerel Haberler Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Yerel Haberler Elazığ İl Sağlık Müdürlüğü’nden sıcak hava uyarısı
Yerel Haberler VNL’den Başkent Ankara’ya kalıcı voleybol mirası
Yerel Haberler Rize Personel Eğitim Merkezi’ne Kenan İpek’in adı verildi
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021