Yerel Haberler - 18.11.2025 - 10:30
YAŞAR TONBAK/ANKARA-BHA
Beypazarı Belediyesi, ilçe genelinde vatandaşların sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak amacıyla hasta nakil aracını hizmete sundu. Araç, kanser tedavisi gören, ortopedik rahatsızlığı bulunan ve yatağa bağlı hastaların şehir içi nakillerinde kullanılacak. Uygulamanın, hastaların randevu ve tedavi süreçlerine daha rahat ulaşabilmesine katkı sağlaması hedefleniyor.
Belediye Başkanı Özer Kasap, hizmetin vatandaş odaklı bir anlayışla hayata geçirildiğini belirterek, “Söz verdiğimiz gibi hasta nakil aracını hizmete aldık. Hastalarımız, yaşlılarımız ve bakıma muhtaç kişilerimiz Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğümüzle iletişime geçerek araç talebinde bulunabilecek. Ekiplerimiz, başvuru sonrası hastayı evinden alarak tedavisi için ilgili sağlık kuruluşuna ulaştıracak” dedi.
Belediyeden yapılan açıklamada, hizmetin ilçe genelinde ihtiyaç sahibi vatandaşlar için ücretsiz olarak sunulacağı belirtildi.
Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi
Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti
Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı
Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı
Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı
Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021