Belediye hasta nakil aracını vatandaşın hizmetine sundu

Yerel Haberler - 18.11.2025 - 10:30

YAŞAR TONBAK/ANKARA-BHA

Beypazarı Belediyesi, ilçe genelinde vatandaşların sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak amacıyla hasta nakil aracını hizmete sundu. Araç, kanser tedavisi gören, ortopedik rahatsızlığı bulunan ve yatağa bağlı hastaların şehir içi nakillerinde kullanılacak. Uygulamanın, hastaların randevu ve tedavi süreçlerine daha rahat ulaşabilmesine katkı sağlaması hedefleniyor.

Belediye Başkanı Özer Kasap, hizmetin vatandaş odaklı bir anlayışla hayata geçirildiğini belirterek, “Söz verdiğimiz gibi hasta nakil aracını hizmete aldık. Hastalarımız, yaşlılarımız ve bakıma muhtaç kişilerimiz Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğümüzle iletişime geçerek araç talebinde bulunabilecek. Ekiplerimiz, başvuru sonrası hastayı evinden alarak tedavisi için ilgili sağlık kuruluşuna ulaştıracak” dedi.

Belediyeden yapılan açıklamada, hizmetin ilçe genelinde ihtiyaç sahibi vatandaşlar için ücretsiz olarak sunulacağı belirtildi.

Yerel Haberler Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Yerel Haberler Meteoroloji’den çifte uyarı: Sağanak yağış ve kuvvetli rüzgara dikkat

Yerel Haberler Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı

Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021