Başkan Dr. Özer Kasap: Nohut tohumu desteği başvuruları alınıyor

Yerel Haberler - 11.01.2026 - 8:48

YAŞAR TONBAK/ ANKARA/BHA

Beypazarı belediye başkanı Dr. Özer Kasap, Ankara Büyükşehir belediyesi tarafından yapılacak olan, Nohut tohumu desteği başvurularının alınmaya başlandığını bildirdi.

Beypazarı belediye başkanı Dr. Özer Kasap, yaptığı açıklamasında; Ankara Büyükşehir belediyesinin, çiftçilere yönelik, nohut desteği başvurularının başladığını ve Ankara Büyükşehir belediyesi, baskenttarim.ankara.bel.tr adresinden başvuru yapabileceklerini söyledi.

Başvuruların 23 Ocak tarihine kadar süreceğini değinen Belediye başkanı Kasap, şunları kaydetti.

“Çiftçilerimiz belirtilen adres üzerinden, 23 Ocak 2026 tarihine kadar, başvuru yapabilecekler. Her daim çiftçinin yanında ve destekçisi olacağız, kırsal kalkınmayı güçlendirmek ve üreticimizi desteklemek adına kararlılıkla çalışmalarımız sürüyor.”

Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Atakule oldu

Yerel Haberler Devlet Bahçeli: AB Türkiye’ye verdiği sözleri yerine getirmiyor

Yerel Haberler Isparta Eğirdir’de otomobilde 2 genç ölü bulundu

Yerel Haberler Süper Lig kulüplerinin yeni sezon bütçe sınırları belli oldu

Yerel Haberler İran’dan dondurulmuş varlık açıklaması: Herhangi bir kısıtlama yok

Yerel Haberler TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı

Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak

Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret

Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi

Yerel Haberler Ankara merkezli terör operasyonunda 209 şüpheli gözaltına alındı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021