Yerel Haberler - 11.01.2026 - 8:48
YAŞAR TONBAK/ ANKARA/BHA
Beypazarı belediye başkanı Dr. Özer Kasap, Ankara Büyükşehir belediyesi tarafından yapılacak olan, Nohut tohumu desteği başvurularının alınmaya başlandığını bildirdi.
Beypazarı belediye başkanı Dr. Özer Kasap, yaptığı açıklamasında; Ankara Büyükşehir belediyesinin, çiftçilere yönelik, nohut desteği başvurularının başladığını ve Ankara Büyükşehir belediyesi, baskenttarim.ankara.bel.tr adresinden başvuru yapabileceklerini söyledi.
Başvuruların 23 Ocak tarihine kadar süreceğini değinen Belediye başkanı Kasap, şunları kaydetti.
“Çiftçilerimiz belirtilen adres üzerinden, 23 Ocak 2026 tarihine kadar, başvuru yapabilecekler. Her daim çiftçinin yanında ve destekçisi olacağız, kırsal kalkınmayı güçlendirmek ve üreticimizi desteklemek adına kararlılıkla çalışmalarımız sürüyor.”
Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Atakule oldu
Yerel Haberler Isparta Eğirdir’de otomobilde 2 genç ölü bulundu
Yerel Haberler Süper Lig kulüplerinin yeni sezon bütçe sınırları belli oldu
Yerel Haberler TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı
Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak
Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret
Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021