Ankara Büyükşehir Belediyesi Kadın Voleybol Takımı finale yükseldi

Yerel Haberler - 25.02.2026 - 0:00

ANKARA – BHA

Playoff çeyrek final aşamasını geçen Ankara temsilcisi, yarı final etabını da başarıyla tamamlayarak adını finale yazdırdı. Takım, bu sonuçla 1. Lig yolunda önemli bir aşamayı geride bıraktı.

Kulüp tarafından yapılan açıklamada, elde edilen başarının sporcuların performansı ve teknik ekibin çalışmalarıyla geldiği belirtildi. Açıklamada ayrıca, sporcular, teknik heyet ve kulüp yönetimi tebrik edildi.

Final etabında mücadele edecek olan Ankara Büyükşehir Belediyesi Kadın Voleybol Takımı, 1. Lig hedefi doğrultusunda sahaya çıkacak.

Yerel Haberler Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Yerel Haberler Meteoroloji’den çifte uyarı: Sağanak yağış ve kuvvetli rüzgara dikkat

Yerel Haberler Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı

Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021