Türkiye 14. kez Uluslararası Denizcilik Örgütü Konsey üyeliğine seçildi

Yerel Haberler - 29.11.2025 - 8:21

ANKARA-BHA

Bakan Uraloğlu, seçimlerin 28 Kasım’da Londra’da gerçekleştirilen IMO’nun 34. Genel Kurulu’nda yapıldığını belirtti. Türkiye’nin 1999 yılından bu yana örgütün yürütme organını oluşturan IMO Konseyine seçildiğini hatırlatan Uraloğlu, “Uluslararası toplumun güvenini kazanan ülkemiz, 139 ülkenin desteği ile IMO Konsey üyeliğine üst üste 14. kez seçildi” dedi.

Seçim sürecinde Dışişleri Bakanlığı temsilcilerinin yoğun çaba sarf ettiğini ifade eden Uraloğlu, alınan desteğin denizcilik alanında benimsenen başarılı politikalar, atılan somut adımlar ve ülkenin IMO’daki etkin varlığı sayesinde sağlandığını vurguladı.

Uraloğlu, Türkiye’nin sahip olduğu imkan ve kabiliyetler sayesinde IMO’nun çalışmalarına ve hedeflerinin ilerletilmesine somut katkılar sunmaya devam edeceğini sözlerine ekledi.

Yerel Haberler Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Yerel Haberler Meteoroloji’den çifte uyarı: Sağanak yağış ve kuvvetli rüzgara dikkat

Yerel Haberler Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı

Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021