Türkiye 14. kez Uluslararası Denizcilik Örgütü Konsey üyeliğine seçildi

Yerel Haberler - 29.11.2025 - 8:21

ANKARA-BHA

Bakan Uraloğlu, seçimlerin 28 Kasım’da Londra’da gerçekleştirilen IMO’nun 34. Genel Kurulu’nda yapıldığını belirtti. Türkiye’nin 1999 yılından bu yana örgütün yürütme organını oluşturan IMO Konseyine seçildiğini hatırlatan Uraloğlu, “Uluslararası toplumun güvenini kazanan ülkemiz, 139 ülkenin desteği ile IMO Konsey üyeliğine üst üste 14. kez seçildi” dedi.

Seçim sürecinde Dışişleri Bakanlığı temsilcilerinin yoğun çaba sarf ettiğini ifade eden Uraloğlu, alınan desteğin denizcilik alanında benimsenen başarılı politikalar, atılan somut adımlar ve ülkenin IMO’daki etkin varlığı sayesinde sağlandığını vurguladı.

Uraloğlu, Türkiye’nin sahip olduğu imkan ve kabiliyetler sayesinde IMO’nun çalışmalarına ve hedeflerinin ilerletilmesine somut katkılar sunmaya devam edeceğini sözlerine ekledi.

Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Yerel Haberler Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Yerel Haberler ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası

Yerel Haberler Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci

Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Yerel Haberler Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021