Sarıyahşi’de 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı Kutlamaları

Aksaray Haberleri - 20.05.2015 - 18:08

19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları Sarıyahşi ilçesinde Hacı Mehmet Cömert Çok Programlı Lisesi bahçesinde düzenlendi. Atatürk anıtına Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından çelenk sunumu ile başlayan 19 Mayıs kutlamaları Hacı Mehmet Cömert Çok Programlı Lisesi’nde devam etti. Törene Sarıyahşi İlçesi Kaymakamı Veysel ÇAM, Belediye Başkan Vekili İshak ÖZBEK, Garnizon Komutanı J.Kd.Bçvş. Rasim CEYLAN, İlçe Emniyet Amiri Ali PAZAR, Kamu kurum ve Daire Amirleri, Öğretmenler, öğrenciler ve vatandaş katıldı. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramının 96. Yılı dolayısıyla öğrenciler tarafından çeşitli gösteriler düzenledi. Daha sonra masa tenisi ve kitap okuma alanlarında yapılan yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri protokol tarafından takdim edildi. Öğrenciler tarafından düzenlenen ront gösterisinin ardından program son buldu.

Aksaray Haberleri ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Aksaray Haberleri Hatay İskenderun’da asansör kazası

Aksaray Haberleri Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Aksaray Haberleri Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Aksaray Haberleri AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Aksaray Haberleri Hatay Samandağ’da karne sevinci

Aksaray Haberleri AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Aksaray Haberleri Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Aksaray Haberleri AKK’de Söz Onda-Deneyim Paylaşım Platformu söyleşileri devam ediyor: Programın konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu

Aksaray Haberleri Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021