Partizan’a ırkçı pankart cezası

Yerel Haberler - 28.11.2025 - 11:08

ANKARA – BHA

Cezanın kısmen seyircisiz oynama şeklinde olduğu, 2025-26 sezonu boyunca şartlı olarak askıya alındığı, kulübün kuralları tekrar ihlal etmesi durumunda uygulanacağı belirtildi.

Fenerbahçe, maçta açılan pankart nedeniyle daha önce şikayette bulunmuştu. Ligin 12. haftasında Fenerbahçe Beko, deplasmanda Partizan’ı 99-87 mağlup etmişti. Maç sırasında Sırp taraftarlar, 1389’daki I. Kosova Savaşı’nda Osmanlı Padişahı I. Murad’ı hançerleyerek şehit eden Milos Obiliç’i tasvir eden bir pankart açmıştı.

Tribünlerde dakikalarca Türkler aleyhine tezahüratlar yapılması ve açılan skandal pankart, büyük tepki toplamıştı. Fenerbahçe Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Cem Ciritci, çirkin olayla ilgili gerekli yerlere şikayette bulunduklarını, ancak yetkililerin tüm uyarılara rağmen pankartın asılmasına izin verdiğini ifade etmişti.

Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Yerel Haberler Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Yerel Haberler Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı

Yerel Haberler Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı

Yerel Haberler Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Yerel Haberler Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı

Yerel Haberler 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021