Kurumlar Arası Voleybol Turnuvasında Şalpazarı Emniyet Şampiyonluk kupasını aldı

Yerel Haberler - 02.01.2026 - 14:13

MUSTAFA ÖZCAN / TRABZON – BHA

Şampiyon Emniyet takımına kupasını Şalpazarı Kaymakamı Kezban Yerlikaya Akpınar verdi. Turnuva ikincisi Şalpazarı Atatürk Ortaokulu da kupasını Belediye Başkanı Refik Kurukız’ın elinden aldı.

Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası’nda 3’üncü olan Şalpazarı Kaymakamlığı’na kupası Trabzon Gençlik ve Spor İl Müdürü Lokman Arıcıoğlu tarafından Kaymakam Kezban Yerlikaya Akpınar’a verildi.

Voleybol Turnuvası finalini Şalpazarı İlçe J. K. Teğmen Seher Serin, İlçe Emniyet Amiri Furkan Çakmak, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Murat Ayaz ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Türkmen de izledi.

Haber; Mustafa ÖZCAN

Yerel Haberler Kars’ta hayvancılığa güç katacak proje

Yerel Haberler MTÜ Tıp Fakültesi ilk mezunlarını verdi

Yerel Haberler Meteoroloji’den Güneydoğu Anadolu için toz taşınımı uyarısı

Yerel Haberler 18 milyon öğrenci için yaz tatili başlıyor: Karneler 26 Haziran’da dağıtılacak

Yerel Haberler Kaymakam Demirtaş’tan demiryolu şantiyesine inceleme

Yerel Haberler Artvin Ticaret Borsası Heyeti, çay fabrikasını inceledi

Yerel Haberler Van’da görev kazası: Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu

Yerel Haberler POMEM sınav sonuçları ilan edildi: 10 bin yeni polis adayı belirlendi

Yerel Haberler Kremlin’den akaryakıt açıklaması: Gerekli adımlar atılıyor

Yerel Haberler Orman yangınlarına karşı denetimler artırıldı: “Ormana çöp atma” uyarısı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021