Kurumlar Arası Voleybol Turnuvasında Şalpazarı Emniyet Şampiyonluk kupasını aldı

Yerel Haberler - 02.01.2026 - 14:13

MUSTAFA ÖZCAN / TRABZON – BHA

Şampiyon Emniyet takımına kupasını Şalpazarı Kaymakamı Kezban Yerlikaya Akpınar verdi. Turnuva ikincisi Şalpazarı Atatürk Ortaokulu da kupasını Belediye Başkanı Refik Kurukız’ın elinden aldı.

Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası’nda 3’üncü olan Şalpazarı Kaymakamlığı’na kupası Trabzon Gençlik ve Spor İl Müdürü Lokman Arıcıoğlu tarafından Kaymakam Kezban Yerlikaya Akpınar’a verildi.

Voleybol Turnuvası finalini Şalpazarı İlçe J. K. Teğmen Seher Serin, İlçe Emniyet Amiri Furkan Çakmak, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Murat Ayaz ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Türkmen de izledi.

Haber; Mustafa ÖZCAN

Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Atakule oldu

Yerel Haberler Devlet Bahçeli: AB Türkiye’ye verdiği sözleri yerine getirmiyor

Yerel Haberler Isparta Eğirdir’de otomobilde 2 genç ölü bulundu

Yerel Haberler Süper Lig kulüplerinin yeni sezon bütçe sınırları belli oldu

Yerel Haberler İran’dan dondurulmuş varlık açıklaması: Herhangi bir kısıtlama yok

Yerel Haberler TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı

Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak

Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret

Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi

Yerel Haberler Ankara merkezli terör operasyonunda 209 şüpheli gözaltına alındı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021