Yerel Haberler - 26.06.2026 - 0:00
Hüseyin ZORKUN / HATAY – BHA
Hatay’da resmi kurumlar arasında düzenlenen voleybol turnuvasında takımlar, sezon boyunca centilmence mücadele ederek dereceye girebilmek için ter döktü. Final maçının ardından gerçekleştirilen ödül töreninde başarılı takımlara kupaları ve madalyaları takdim edildi.
Ödül töreninde konuşan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Bekir Çelik, turnuvaya katılan tüm sporcuları tebrik ederek, “Turnuva boyunca centilmence mücadele eden tüm sporcularımızı tebrik eder, dereceye girerek bizleri gururlandıran şampiyonlarımıza başarılarının devamını dileriz. Bu değerli organizasyonun başından sonuna kadar emeği geçen tüm teknik ekibe, hakemlerimize ve bizleri yalnız bırakmayan sporseverlere teşekkürlerimizi sunarız” dedi.
Turnuva sonunda Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü birinci olurken, Altınözü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ikinci, İl Emniyet Müdürlüğü üçüncü ve Defne İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü dördüncü sırada yer aldı.
Sporun birleştirici gücünü ortaya koyan organizasyon, kurumlar arasındaki dayanışma ve dostluk bağlarının güçlenmesine de katkı sağladı.
Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi
Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti
Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı
Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı
Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı
Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021