Yerel Haberler - 24.11.2025 - 13:13
ISPARTA – BHA
Isparta’nın Keçiborlu ilçesinde 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla düzenlenen program, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’ndaki çelenk sunma töreniyle başladı. Törenin ardından kutlamalar, ilçedeki Kültür Evi’nde gerçekleştirilen çeşitli etkinliklerle devam etti.
Günün sonunda Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak, ilçedeki tüm öğretmenlerle bir araya geldiği yemek programına katıldı. Etkinlikte öğretmenlere özel armağanlar takdim eden Başkan Parlak, tüm eğitimcilerin Öğretmenler Günü’nü kutlayarak meslek hayatlarında başarılar diledi.
Başkan Parlak, öğretmenlerin geleceği inşa eden önemli birer rehber olduğunu vurgulayarak, “Emekleri ve fedakârlıklarıyla yarınlarımızı şekillendiren tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü en içten dileklerimle kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi
Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti
Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı
Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı
Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı
Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021