Yerel Haberler - 12.12.2025 - 9:25
KARS-BHA
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törene; Rektörümüz Prof. Dr. Hüsnü Kapu, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Levent Gelibolu, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Abdulvahit Erdem, öğretim üyeleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Açılış konuşmasını yapan Dekan Prof. Dr. Abdulvahit Erdem, beyaz önlüğün mesleki sorumluluk ve etik değerlerin simgesi olduğunu vurgulayarak öğrencilere başarı dileklerini iletti. Programın devamında kürsüye çıkan Rektör Prof. Dr. Hüsnü Kapu, Diş Hekimliği Fakültesi birinci sınıf öğrencilerine “meslek hayatlarına attıkları bu önemli adımda başarı, azim ve özveri” temennilerinde bulundu.
Müzik dinletisiyle zenginleşen programda, Diş Hekimliği Fakültesi 1. sınıf öğrencileri öğretim üyeleri ve Rektörümüzün eşliğinde beyaz önlüklerini giyerek mesleki yolculuklarının ilk adımını attı. Tören, öğrencilerin aileleriyle birlikte hatıra fotoğrafı çektirmesiyle son buldu.
Beyaz önlüklerini giyen tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, eğitim hayatlarında başarılar diliyoruz.
Yerel Haberler Avrupa’dan 13 noktadan Bodrum’a direkt uçuş
Yerel Haberler KVKK’den belediyelerin turistik canlı yayınlarına uyarı
Yerel Haberler Yaz Kur’an kursları için kayıt süreci başladı
Yerel Haberler Dünya Kupası’nda yeni gün heyecanı: 4 kritik mücadele
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021