Jandarma Teşkilatı 182 yaşında

Güncel Haber - 15.06.2021 - 11:43

1839 yılında kurulan huzur ve güvenliğin teminatı Jandarma teşkilatı 182 yaşını kutluyor.

Jandarma Teşkilatının kuruluş yıldönümü nedeniyle Aksaray İl Jandarma Komutan Vekili Albay Hikmet Kaya beraberinde teşkilat mensupları ile birlikte 15 Temmuz Milli İrade Meydanında Atatürk Anıtına çelenk sundu. Pandemi tedbirleri kapsamında sınırlı katılımla düzenlenen tören saygı duruşunda bulunulması ardından İstiklal Marşının okunması ile sona erdi.

2016’da İçişleri Bakanlığına bağlanan Jandarma Teşkilatı, vatandaşların huzur ve güvenliğini sağlamak amacıyla 182 yıldır gece gündüz görevini yapmaya devam ediyor.

Aksaray Valisi Hamza Aydoğdu Jandarma Teşkilatının 182. Kuruluş yıldönümü nedeniyle Aksaray Valiliği tarafından hazırlanan 182. Yıl videosunu sosyal medya hesabından paylaştı.

Vali Aydoğdu; yaptığı paylaşımında ‘Her zaman her yerde yanımızda, daha nice yıllara’ diyerek jandarma teşkilatının 182. yaşını kutladı.

Güncel Haber Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Güncel Haber Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Güncel Haber ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Güncel Haber Hatay İskenderun’da asansör kazası

Güncel Haber Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Güncel Haber Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Güncel Haber AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Güncel Haber Hatay Samandağ’da karne sevinci

Güncel Haber AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Güncel Haber Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021