Ana Manşet - 23.10.2023 - 9:29
Aksaray’da eşi ile tartışan genç kadın Selda.G.(34) bunalıma girerek Aksaray’da 15 katlı bir iş merkezinin çatısına çıkarak intihar girişiminde bulunmak istedi.
Olayı gören çevredeki vatandaşlar durumun 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi.
İhbar üzerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri olay yerine sevk edildi.
Kısa sürede olay yerine gelen Polis ekipleri intihar etmek isteyen kadını vazgeçirmek için ikna çalışmaları yürüttü. Polisin ikna çabaları karşılık bularak intihar girişiminde bulunmak isteyen kadın ikna edilerek çıktığı yerden indirilerek intihar girişimi son buldu.
112 sağlık ekipleri genç kadına ilk müdahaleyi olay yerinde yaptıktan sonra kontrol amaçlı Aksaray Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine ambulansla sevk edildi. Polis olayla ilgili inceleme başlattı.
Ana Manşet Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı
Ana Manşet Hatay İskenderun’da asansör kazası
Ana Manşet Kırıkhan MEM şampiyon oldu
Ana Manşet Hatay Samandağ’da karne sevinci
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021