Yerel Haberler - 26.09.2025 - 6:38
GİRESUN-BHA
Giresun Ziraat Odası Başkanı Nurittin Karan, kentin en önemli sorunlarından biri haline gelen trafik problemine dikkat çekti.
Karan, yaptığı açıklamada Karadeniz Sahil Yolu’nun Giresun merkez geçişinin artık ihtiyaca cevap vermediğini vurgulayarak, “Dal-çıksa dal-çık, güney çevre yoluysa güney çevre yolu yapılmalı. Sivil toplum kuruluşları ve vatandaşlar olarak bu talebi yüksek sesle dile getirmeliyiz” dedi.
Trafiğin giderek çekilmez hale geldiğini ifade eden Karan, geçmişte gündeme gelen dal-çık projesini hatırlatarak, “Dal-çık dediler, temel attılar. Maalesef mevcut iktidar milletvekilleri daldılar, halen çıkamadılar. Dal-çık yapılmayacaktıysa neden temel atıldı?” ifadelerini kullandı.
Karan, şehir içi ulaşımda yaşanan yoğunluğa da değinerek, “Şu anda Giresun şehir geçişi trafiği İstanbul trafiğini aratmıyor. Liman mevkiinden sanayi sitesi ve polisevine 2-3 dakikalık mesafeyi 15-20 dakikada, zaman zaman yarım saatte kat edebiliyoruz. Şehir içi trafiğini söylemeye gerek bile yok, tamamen kilitlenmiş durumda” diye konuştu.
Siyasilerin artık “yapacağız, edeceğiz” söylemlerini bırakıp bir an önce icraata geçmesi gerektiğini vurgulayan Karan, Giresun’un acil çözüm bekleyen trafik sorununun ertelenemeyecek noktaya geldiğini kaydetti.
Yerel Haberler Battalgazi’de 4 bin kişiye aşure ikram edildi
Yerel Haberler Türkiye’de ölüm sayısı 2025’te 491 bin 684’e yükseldi
Yerel Haberler Malatya’da 4.0 büyüklüğünde deprem
Yerel Haberler Kars’ta Hz.Hüseyin ve Kerbela iehitlerini anıldı
Yerel Haberler Kars Valisi Ziya Polat’tan şehit Eren Bülbül’e anlamlı vefa
Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Bülent Arınç oldu
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021