Giresun Belediyesi 2026 ilk meclis toplantısı

Yerel Haberler - 06.01.2026 - 9:18

GİRESUN – BHA

Giresun Belediye Meclisi, 2026 yılının ilk toplantısını Belediye Başkanı Fuat Köse başkanlığında yaptı. Toplantıda gündemde yer alan maddeler görüşülerek karara bağlandı.

Meclis gündeminde ayrıca görev süresi sona eren Denetim Komisyonu için seçim gerçekleştirildi. Gizli oy, açık sayım usulüyle yapılan seçim sonucunda 5 kişilik Denetim Komisyonu; Mustafa Yılmaz, Salih Önal, Ayhan Özince, Fahri Uzun ve Hamdi Önde’den oluştu.

Öte yandan Belediye Meclisi’nin yıllık izin ayının Ağustos olması kararlaştırıldı. Toplantının sonunda, bir sonraki meclis oturumunun 9 Ocak 2026 Cuma günü saat 14.00’te yapılması kararlaştırılarak toplantı sona erdirildi.

Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Atakule oldu

Yerel Haberler Devlet Bahçeli: AB Türkiye’ye verdiği sözleri yerine getirmiyor

Yerel Haberler Isparta Eğirdir’de otomobilde 2 genç ölü bulundu

Yerel Haberler Süper Lig kulüplerinin yeni sezon bütçe sınırları belli oldu

Yerel Haberler İran’dan dondurulmuş varlık açıklaması: Herhangi bir kısıtlama yok

Yerel Haberler TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı

Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak

Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret

Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi

Yerel Haberler Ankara merkezli terör operasyonunda 209 şüpheli gözaltına alındı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021