Giresun Belediyesi 2026 ilk meclis toplantısı

Yerel Haberler - 06.01.2026 - 9:18

GİRESUN – BHA

Giresun Belediye Meclisi, 2026 yılının ilk toplantısını Belediye Başkanı Fuat Köse başkanlığında yaptı. Toplantıda gündemde yer alan maddeler görüşülerek karara bağlandı.

Meclis gündeminde ayrıca görev süresi sona eren Denetim Komisyonu için seçim gerçekleştirildi. Gizli oy, açık sayım usulüyle yapılan seçim sonucunda 5 kişilik Denetim Komisyonu; Mustafa Yılmaz, Salih Önal, Ayhan Özince, Fahri Uzun ve Hamdi Önde’den oluştu.

Öte yandan Belediye Meclisi’nin yıllık izin ayının Ağustos olması kararlaştırıldı. Toplantının sonunda, bir sonraki meclis oturumunun 9 Ocak 2026 Cuma günü saat 14.00’te yapılması kararlaştırılarak toplantı sona erdirildi.

Yerel Haberler Van’da görev kazası: Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu

Yerel Haberler POMEM sınav sonuçları ilan edildi: 10 bin yeni polis adayı belirlendi

Yerel Haberler Kremlin’den akaryakıt açıklaması: Gerekli adımlar atılıyor

Yerel Haberler Orman yangınlarına karşı denetimler artırıldı: “Ormana çöp atma” uyarısı

Yerel Haberler CHP’de il başkanlıklarında değişim: Antalya ve Kayseri’de yeni atamalar

Yerel Haberler Bakan Gürlek: Faili meçhul dosyalarda yeni gelişmeler yaşandı

Yerel Haberler Avrupa’dan 13 noktadan Bodrum’a direkt uçuş

Yerel Haberler Akoğuz Kışlası TOKİ konutları tamamlandı: Teslimler 9 Temmuz’da başlıyor

Yerel Haberler Özbekistan Milli Haber Ajansı ile TDGF arasında iş birliği görüşmesi

Yerel Haberler KVKK’den belediyelerin turistik canlı yayınlarına uyarı

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021