Gelecek Partisi Aksaray İl Başkanlığında Değişim

Ana Manşet - 13.04.2022 - 16:45

Gelecek Partisi Aksaray İl başkanı Muhammet DİLMAÇ’ ın genel merkezde görevlendirilmesi ile boşalan il başkanlığına Gafur YILDIZ atandı. Gelecek Partisi Genel merkezinde yapılan devir teslim töreninde, Genel Başkan Ahmet DAVUTOĞLU, Yeni il başkanı Gafur YILDIZ’a yetki belgesini tevdi etti. Genel Başkan Davutoğlu kurucu il başkanı ve yeni atanan il başkanına yeni görevlerinde başarılar diledi.Genel merkezde görevlendirilen Muhammet DİLMAÇ’ta yeni atanan il başkanına başarılar diledi.Konuyla ilgili açıklama yapan Muhammet DİLMAÇ, Gelecek Partisi’nin büyümesi için çalışmaya  devam edeceklerini söyleyerek, kendisine genel merkezde görev veren Ahmet DAVUTOĞLU’ na da ayrıca teşekkür ederek, verilen görevi layıkıyla ifa etmeye çalışacağını söyledi.

Ana Manşet Atlas Çağlayan’ın ailesine yönelik tehdit davasında hüküm verildi

Ana Manşet Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi

Ana Manşet Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Ana Manşet Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Ana Manşet ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Ana Manşet Hatay İskenderun’da asansör kazası

Ana Manşet Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Ana Manşet Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Ana Manşet AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Ana Manşet Hatay Samandağ’da karne sevinci

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021