Aksaray Haberleri - 18.11.2016 - 15:34
Gazeteciler Birliği Genel Başkanı Yaşar Sarıkaya, Aksaray’a yeni atanan İl Emniyet Müdürü Selami Hüner’i makamında ziyaret etti. Gazeteciler Birliği Genel Başkanı Başkan Yaşar Sarıkaya, Aksaray Haberci sahibi Mustafa Avcı, Köşe yazarı Ahmet Erbaş ve İshak Pekgöz ile birlikte Emniyet Müdürü Hüner’e yeni görevinde başarılar dilerken, Emniyet Müdürü Hüner ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Aksaray’da bulunmaktan, görev yapmaktan büyük mutluluk duyduğunu dile getiren Emniyet Müdürü Hüner, Aksaray’ın huzur ve güvenliğini, asayişini sağlamak için var güçleri ile çalışacaklarını söyledi.
Aksaray Haberleri BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı
Aksaray Haberleri Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor
Aksaray Haberleri Van TSO Heyeti Mersin Büyükşehir Belediyesi’nde ağırlandı
Aksaray Haberleri Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı
Aksaray Haberleri Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı
Aksaray Haberleri Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı
Aksaray Haberleri Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı
Aksaray Haberleri 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!
Aksaray Haberleri RTÜK Başkanı Daniş yayıncı kuruluşları ve futbol yorumcularını uyardı
Aksaray Haberleri “Eski Kastamonu Fotoğrafları”Sergisinin açılışı AKK’de gerçekleşti
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021