Fenerbahçe yeni teknik direktörünü açıkladı: İsmail Kartal göreve getirildi

Yerel Haberler - 18.06.2026 - 0:00

İSTANBUL – BHA 

Kısa süre önce gerçekleştirilen olağanüstü kongrede yeniden başkanlığa seçilen Aziz Yıldırım, yeni sezon planlamasında teknik direktör tercihini kulübü yakından tanıyan İsmail Kartal’dan yana kullandı. Kulüpten yapılan açıklamada, “120. yılımızda başlayacak yeni dönemin ilk adımını birlikte atıyoruz” ifadeleri yer aldı.

Yeni dönemde hedefin “mutlak şampiyonluk” olduğu belirtilirken, yönetimin Süper Lig’i yakından tanıyan ve camia içinden bir isimle yola devam etme kararı aldığı ifade edildi.

İsmail Kartal daha önce 2014-2015, 2021-2022 ve 2023-2024 sezonlarında Fenerbahçe’yi çalıştırmıştı. Hücum futbolu anlayışı ve yüksek puan ortalamasına rağmen kaçan şampiyonluklarla gündeme gelen Kartal, böylece sarı-lacivertli takımın başına dördüncü kez geçmiş oldu.

Yerel Haberler Beypazarı’nda Şehit Aileleri ve Gaziler Babalar Günü’nde buluştu

Yerel Haberler Horasanlılar Derneği Kadın Kolları’ndan kültür ve sanat hamlesi

Yerel Haberler Kars’ta “Çalışma Hayatı Buluşmaları”: İş dünyası ve bakanlık bir araya geldi

Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar’ın acı günü

Yerel Haberler Ankara’da korsan otoparkçılara operasyon: 30 gözaltı

Yerel Haberler Keçiören’de gece çıkan yangında dükkan, minibüs ve daire zarar gördü

Yerel Haberler Üniversite adayları için kritik gün: AYT ve YDT oturumları bugün

Yerel Haberler Başkan Müçük, çiftçilerin yaşadığı sorunları Bakan Işıkhan’a iletti

Yerel Haberler Ticaret Bakanlığı mayıs verilerini açıkladı: 422 firmaya izin belgesi

Yerel Haberler TSK personelinden kara, hava ve denizde Babalar Gününe özel kutlama

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021