Aksaray Haberleri - 11.02.2016 - 12:45
Eskil Kaymakamlığı İlçe Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü tarafından hazırlanan proje, Gençlik ve Spor Bakanlığımız tarafından olumlu karşılandı. Proje ile; Eskil Kaymakamlığı Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğüne ait Eskil Sentetik Saha etrafına atletizm pisti, 500 kişilik tribün ve soyunma odalarının yapılmasının planlandığı belirtildi.. Projenin değerlendirilmesi için Gençlik ve Spor Bakanlığı Açık Spor Tesisleri Daire Başkanlığı’na bağlı Mimar Kontrolörler Eskil Sentetik Saha çevresinde incelemelerde bulundular. Eskil Kaymakamı Mustafa İlhan Bakanlık Kontrolörleri ile İlçe Spor Müdürümüzü makamında kabul ederek bilgi alışverişinde bulundular. Eskil Kaymakamı Mustafa İlhan, ilçemizde sporu geliştirmek için Eskil’de sorumluluk sahibi herkesin özverili çalışmalar içinde olduğunu ve bu çalışmaların mutlaka olumlu sonuçlanacağına inandığını belirtti.
Aksaray Haberleri ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti
Aksaray Haberleri Hatay İskenderun’da asansör kazası
Aksaray Haberleri Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Aksaray Haberleri Kırıkhan MEM şampiyon oldu
Aksaray Haberleri AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu
Aksaray Haberleri Hatay Samandağ’da karne sevinci
Aksaray Haberleri AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi
Aksaray Haberleri Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret
Aksaray Haberleri AKK’de Söz Onda-Deneyim Paylaşım Platformu söyleşileri devam ediyor: Programın konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu
Aksaray Haberleri Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021