Emniyet kemeri denetimi yapıldı

Asayiş - 17.06.2021 - 16:18

Aksaray İl Jandarma Komutanlığı tarafından emniyet kemeri kullanımında sürücü ile yolcu tutum ve davranışlarının arzu edilir düzeye ulaştırılması maksadıyla trafik denetimleri aralıksız devam etmektedir.

Bu kapsamda Jandarma trafik timleri tarafından 16-17 Haziran 2021 tarihlerinde emniyet kemeri denetimi icra edilmiştir.

Denetimler esnasında sürücülerin ve araç içerisindeki yolcuların emniyet kemeri kontrol edilerek emniyet kemeri kullanımı konusunda bilgilendirme yapılmış ve broşür dağıtılmıştır. Emniyet kemerlerini takan sürücüler ve yolcular tebrik edilmiştir.

Güvenli bir trafik ortamının sağlanması ve emniyet kemeri kullanımının arttırılması için trafik denetimi faaliyetlerimize devam edilecektir.

Asayiş Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Asayiş Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Asayiş ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Asayiş Hatay İskenderun’da asansör kazası

Asayiş Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Asayiş Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Asayiş AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Asayiş Hatay Samandağ’da karne sevinci

Asayiş AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Asayiş Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021