Elma ilacı ile intihar etmek istedi

Ana Manşet - 23.10.2023 - 21:58

Edinilen bilgiye göre; Aksaray Taşpazar Mahallesi Atatürk bulvarında yaya olarak hareket halinde olan genç bayan Elif B.(31) girdiği bunalım sonucunda yanında bulundurulduğu elma ilacını içerek intihar girişiminde bulundu. Elma ilacını içmesiyle yere yığılan genç kadın ağlayarak sinir krizi geçirdi. Durumu fark eden çevredeki vatandaşlar durumu 112 Acil çağrı merkezine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine 112 Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine gelen sağlık ekipleri genç kadına ilk müdahaleyi olay yerinde yaptıktan sonra ambulansla Aksaray Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil servisine nakletti. Burada tedavi altına alınan kadının hayati tehlikesinin devam ettiği bildirilirken polis olayla ilgili inceleme başlattı.

Ana Manşet Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Ana Manşet Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı

Ana Manşet 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!

Ana Manşet RTÜK Başkanı Daniş yayıncı kuruluşları ve futbol yorumcularını uyardı

Ana Manşet “Eski Kastamonu Fotoğrafları”Sergisinin açılışı AKK’de gerçekleşti

Ana Manşet Atlas Çağlayan’ın ailesine yönelik tehdit davasında hüküm verildi

Ana Manşet Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi

Ana Manşet Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Ana Manşet Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Ana Manşet ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021