Ekrem Faruk Civelekoğlu çalışmalarımız devam edecek

Yerel Haberler - 17.12.2025 - 13:01

GİRESUN – BHA

AK Parti Giresun Merkez İlçe Yönetim Kurulu haftalık olağan toplantısı yoğun bir katılım ile ilçe merkezi toplantı salonunda gerçekleştirildi.

AK parti Giresun Merkez İlçe Başkanı Ekrem Faruk Civelekoğlu başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya, AK Parti Giresun İl Başkanı Mete Bahadır Yılmaz, Giresun İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Şahin, AK Parti Giresun İl Kadın Kolları Başkanı Fatmanur Çakır, AK Parti Giresun İl Gençlik Kolları Başkanı Halil Karaca, Giresun Belediyesi AK Parti Meclis Grup Başkan Vekili Emrah Altıyaprak ile mahalle başkanları, köy başkanları ve teşkilat mensuplarımızın yoğun katılımlarıyla gerçekleştirildi.

İstişare ve birlik ruhu içerisinde geçen toplantıda, teşkilat çalışmalarına ilişkin değerlendirmelerde bulunulurken, önümüzdeki döneme dair hedefler ve yol haritası ele alındı. Toplantının; merkez ilçemiz başta olmak üzere ilimiz ve teşkilatımız adına hayırlara vesile olması temennisiyle, birlik ve beraberlik içerisinde çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

Yerel Haberler TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı

Yerel Haberler AKK Türk siyasetinin mihenk taşlarından Murat Karayalçın’ı ağırladı

Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak

Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret

Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi

Yerel Haberler Çevrefest, Güdül’de ilgi gördü

Yerel Haberler Ankara merkezli terör operasyonunda 209 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler İspanyol Basını Çorum’u yazdı

Yerel Haberler Hanımınçiftliği’nde vatandaşlardan başkanlara doğrudan talep

Yerel Haberler Gastronominin Oscar’ı bir kez daha BAÜN’e

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021