Ana Manşet - 23.04.2023 - 8:49
Milliyetçi Hareket Partisi Aksaray İl Başkanı Mustafa Çölkesen yaptığı açıkamada; Teşkilat binamızda yaptığımız Bayramlaşma programına hemşehrilerimizin, partililerimizin ve gönüldaşlarımızın yoğun katılımları sonucu parti binasına sığmayınca bayramlaşma programımıza İlimiz #Ulu #Camii önünde devam etmek zorunda kaldık.
Salonlara ve Meydanlara sığmayan, İl Teşkilat bayramlaşma törenimizi çok büyük bir katılımla şölene ve coşkuya çeviren tüm Aksaray’lı hemşehrilerimize, partililerimize ve gönüldaşlarımıza yürekten teşekkür ediyorum.
Biz koskocaman büyük bir aileyiz.
Her şey Aksaray ve Ülkemiz için diyoruz.
Rabbim çıktığımız bu kutlu yolda bizleri mahçup etmesin.
Gayret bizden Tevfik Allah’tandır.
Ana Manşet Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi
Ana Manşet Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı
Ana Manşet Hatay İskenderun’da asansör kazası
Ana Manşet Kırıkhan MEM şampiyon oldu
Ana Manşet Hatay Samandağ’da karne sevinci
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021