Belediye başkanı Kasap, tüm şoförlerin gününü kutladı

Yerel Haberler - 30.11.2025 - 13:40

YAŞAR TONBAK/ANKARA/ BHA

30 Kasım Dünya Şoförler günü olması dolayısıyla, Beypazarı belediye başkanı Dr. Özer Kasap, tüm şoförlerin günlerini kutladıklarını bildirdi.

Belediye başkanı Dr. Özer Kasap, 30 Kasım Dünya Şoförler Günü dolayısıyla, Otobüs, tır, kamyon, kamyonet ve minibüs cinsinden araçlarıyla şoförlük mesleğini icra eden şoförlerimizin bu anlamlı günlerini kutlayarak, “Hayatı yollar olan, her gün kilometrelerce yolu arşınlayan şoförlerimize kazasız belasız iyi yolculuklar dileriz.” İfadesinde bulundu.

Yerel Haberler ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası

Yerel Haberler Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci

Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Yerel Haberler Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yerel Haberler AKK’de Söz Onda-Deneyim Paylaşım Platformu söyleşileri devam ediyor: Programın konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu

Yerel Haberler Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021