Başkan Aktürk’ten Teşekkür Mesajı

Ana Manşet - 04.04.2023 - 14:35

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan tarafından AK Parti İl Başkanlığına atanan Hamza Aktürk, kendisine yapılan hayırlı olsun ziyaretlerinden ötürü teşekkürlerini iletti.

Göreve atandığı günden itibaren hızla çalışmalarına başlayan İl Başkanı Hamza Aktürk, bir taraftan kendisine hayırlı olsun için gelen misafirlerini ağırlarken, bir taraftan teşkilat çalışmaları için gece gündüz çalışıyor.

Önümüzde ülkenin geleceği konusunda çok önemli bir seçim olduğunu ve bunun için kaybedecek bir dakikalarının bile olmadığını vurgulayan Başkan Aktürk, “Cumhur İttifakımızla Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ı 14 Mayıs’ta yeniden Cumhurbaşkanı seçeceğiz. Ülkemiz ve Aksaray’ımız için koşturmaya devam edeceğiz. Her zaman dediğimiz gibi işimiz, vaktimizden çok. Artık seçim arifesindeyiz. Daha çok sahada olacağız. İl başkanlığımızda daha az bulunacağız, Talebi ve önerisi olan vatandaşlarımız için İl başkanlığımızda nöbetçi başkanlarımız devamlı bulunacaktır. Tekrar bizlere hayırlı olsun ziyaretinde bulunan, bulunmak isteyip de vakti olmayan tüm hemşehrilerimize teşekkür ederim.”

Ana Manşet Atlas Çağlayan’ın ailesine yönelik tehdit davasında hüküm verildi

Ana Manşet Kadir İnanır 77 yaşında yaşamını yitirdi

Ana Manşet Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Ana Manşet Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Ana Manşet ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Ana Manşet Hatay İskenderun’da asansör kazası

Ana Manşet Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Ana Manşet Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Ana Manşet AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Ana Manşet Hatay Samandağ’da karne sevinci

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021