Bakan Soylu’ya Plaket

Aksaray Haberleri - 14.06.2017 - 16:26

Bazı programlara katılmak üzere Aksaray’a gelen İç işleri Bakanı Süleyman Soylu’ya Kapadokya Gazeteciler Cemiyet Başkanı Mahmut Eskil Plaket verdi. Gazeteciler Cemiyet Başkanı Mahmut Eskil; İç işleri Bakanı Süleyman Soylu göreve geldiği günden bu yana yaptığı hizmetlerle Türk halkının gönlüne girmeyi başarmış ve yaptığı hizmetlerle halkın övgüsüne mazhar kalmış. Bu gün Aksaray’a yapmış olduğu ziyaretiyle kendisine Cemiyetimiz adına bir plaket takdim ederek yapmış olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ettik. Bakan Soylu; Plaketten dolayı Cemiyet başkanı Eskil teşekkür etti.

Aksaray Haberleri BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Aksaray Haberleri Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Aksaray Haberleri Van TSO Heyeti Mersin Büyükşehir Belediyesi’nde ağırlandı

Aksaray Haberleri Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı

Aksaray Haberleri Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı

Aksaray Haberleri Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Aksaray Haberleri Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı

Aksaray Haberleri 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!

Aksaray Haberleri RTÜK Başkanı Daniş yayıncı kuruluşları ve futbol yorumcularını uyardı

Aksaray Haberleri “Eski Kastamonu Fotoğrafları”Sergisinin açılışı AKK’de gerçekleşti

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021