Bakan Işıkhan: İş gücümüzü artırmaya devam edeceğiz

Yerel Haberler - 18.11.2025 - 10:17

ANKARA-BHA

Bakan Işıkhan, Türkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) temmuz-eylül dönemi iş gücü istatistiklerine ilişkin sosyal medya hesabından değerlendirmede bulundu. Işıkhan, işsiz sayısının üçüncü çeyrekte bir önceki döneme göre 26 bin kişi azaldığını hatırlatarak, Ulusal İstihdam Stratejisi ve Orta Vadeli Program ile uyumlu politikaların etkisiyle işsizlik oranının yüzde 8,5 seviyesinde tek hanelerde gerçekleştiğini kaydetti.

Aynı dönemde istihdamın 65 bin kişi artarak 32 milyon 558 bine ulaştığını ifade eden Işıkhan, kadın işsizlik oranının ise iş destekleyici politikalar sayesinde yüzde 11,2’ye gerilediğini belirtti.

Bakan, genç nüfustaki işsizlik oranında da olumlu gelişmeler olduğunu vurgulayarak, “Gençlerde işsizlik oranı, bir önceki çeyreğe göre 0,5 puan, geçen yılın aynı dönemine göre 1,2 puan azaldı. Çalışma hayatının değişen ihtiyaçlarına etkin çözümler üreterek hedeflerimizi gerçekleştirmeye devam edeceğiz” dedi.

Yerel Haberler Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Yerel Haberler Meteoroloji’den çifte uyarı: Sağanak yağış ve kuvvetli rüzgara dikkat

Yerel Haberler Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yerel Haberler “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı

Yerel Haberler Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Yerel Haberler Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021