Antalya Gazipaşa’da yaralı yaban keçisi tedavi altına alındı

Yerel Haberler - 21.12.2025 - 20:47

ANTALYA – BHA

Antalya’nın Gazipaşa ilçesine bağlı Doğanca Mahallesi kırsalında yaralı halde bulunan yaban keçisi, tedavi altına alındı. Orman İşletme personeli ile bölge sakinlerinin fark ettiği yaban keçisinin arka ayaklarında kırıklar olduğu belirlendi.

İddiaya göre köpek saldırısına uğrayan yaban keçisine, olay yerinde ilk müdahale yapıldıktan sonra Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) ekiplerine teslim edildi. DKMP ekipleri tarafından veteriner hekimler gözetiminde tedavisi başlatılan yaban keçisinin sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenildi.

Yetkililer, gerekli bakım ve tedavi sürecinin tamamlanmasının ardından yaban keçisinin yeniden doğal yaşam alanına bırakılacağını bildirdi. DKMP ekipleri, yaban hayatının korunması konusunda vatandaşların duyarlılığının önemine dikkat çekerek benzer durumlarda en kısa sürede yetkililere bilgi verilmesini istedi.

Yerel Haberler TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı

Yerel Haberler AKK Türk siyasetinin mihenk taşlarından Murat Karayalçın’ı ağırladı

Yerel Haberler Barajlardaki su seviyesi artık her gün açıklanacak

Yerel Haberler Kaymakam’dan yeni emniyet müdürüne ziyaret

Yerel Haberler Yeşilyurt’ta 5 bin 970 öğrenciye sıfır atık eğitimi

Yerel Haberler Çevrefest, Güdül’de ilgi gördü

Yerel Haberler Ankara merkezli terör operasyonunda 209 şüpheli gözaltına alındı

Yerel Haberler İspanyol Basını Çorum’u yazdı

Yerel Haberler Hanımınçiftliği’nde vatandaşlardan başkanlara doğrudan talep

Yerel Haberler Gastronominin Oscar’ı bir kez daha BAÜN’e

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021