Amasya’da emniyet ve jandarmaya 71 yeni araç teslim edildi

Yerel Haberler - 07.12.2025 - 14:43

BETÜL YILMAZ / AMASYA-BHA

Çelebi Mehmet Kent Meydanı’nda gerçekleştirilen törene Amasya Valisi Önder Bakan, Belediye Başkanı Turgay Sevindi, AK Parti Amasya Milletvekili Haluk İpek, Cumhuriyet Halk Partisi Amasya Milletvekili Reşat Karagöz, güvenlik personeli ve çok sayıda vatandaş katıldı.

“Her vatandaşımızın huzurunun teminatısınız”

Törende konuşan Vali Önder Bakan, güvenlik güçlerinin şehrin huzur ve güvenliğinde kritik bir role sahip olduğunu belirterek, şunları söyledi:

“Emniyet ve jandarma teşkilatlarımızın sorumluluğu büyük. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da görevlerini en iyi şekilde yapacaklarına inanıyoruz. Teslim edilen araçlar, Amasya’nın güvenlik hizmetlerini daha da güçlendirecek.”

Konuşmaların ardından yapılan dualarla araçlar birimlere teslim edilerek hizmete alındı.

Yerel Haberler Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu

Yerel Haberler Gençlik ve Spor Bakanlığı 1200 sözleşmeli antrenör istihdam edecek

Yerel Haberler A Milli Takım, Dünya Kupası’nı ABD galibiyetiyle noktaladı

Yerel Haberler Milletvekilinin karıştığı feci kazada 1 can kaybı

Yerel Haberler Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Yerel Haberler Meteoroloji’den çifte uyarı: Sağanak yağış ve kuvvetli rüzgara dikkat

Yerel Haberler Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Yerel Haberler Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Yerel Haberler Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Yerel Haberler Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021