Alanya Aksaraylılar Platformundan Geleneksel İftar

Ana Manşet - 04.04.2024 - 11:41

Alanya Aksaraylılar Platformu her yıl geleneksel hale getirdiği Ramazan İftarına bir yenisini daha ekledi. Alanya Aksaraylılar Platform Başkanı Yavuz Yıldırım, Alanya Öğretmenevinde gerçekleşen iftar programında yaptığı konuşmasında; Aksaray’ın Selçuklu Hükümdarı 2.Kılıçaslan tarafından kurulduğunu ve Selçukluların ikinci başkenti olduğunu ve Şehr-i Süleha yani iyilerin, doğruların, salihlerin şehri olarak bilindiğini belirtti. Başkan Yavuz Yıldırım İpek Yolu üzerinde bulunan en büyük kervansarayın Aksaray’da olduğunu ve Aksaray isminin de 2.Kılıçaslan tarafından sarayda kullanılan ak taşlar nedeniyle Aksaray olarak kaldığını ve Kapadokya’nın Ihlara Vadisi ile birlikte aslında Aksaray’dan başladığını ifade etti. Başkan Yavuz Yıldırım, İstanbul’daki Aksaray isminin de Fatih Sultan Mehmet’in 1453 yılındaki İstanbul fethinden sonra şehrin Türkleşmesi için Aksaray’daki Türkmenlerin İstanbul’a yerleştirildiğini ve bu semte adını verdiklerini belirtti. İftar yemeğine ALTSO Başkanı Eray Erdem ve yönetim kurulu üyeleri, Alanyaspor Başkan Yardımcısı Dilaver Çekiç, siyasi parti temsilcileri, basın mensupları ve çok sayıda davetli misafir katıldı.

Ana Manşet Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Ana Manşet Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Ana Manşet ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Ana Manşet Hatay İskenderun’da asansör kazası

Ana Manşet Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Ana Manşet Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Ana Manşet AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Ana Manşet Hatay Samandağ’da karne sevinci

Ana Manşet AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Ana Manşet Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021