Aksaray’da arpa hasadı başladı

Ekonomi - 22.06.2022 - 10:43

Vali Aydoğdu; “Yeni hasat dönemi üreten, katma değer sağlayan bütün çiftçilerimize hayırlı olsun”

Aksaray’da 2022 yılı arpa hasat dönemi başladı. Ziraat Odası Başkanlığı tarafından Aratol Mahallesi Kazıcıktol köyü girişindeki ekili alanlarda arpa hasadına başlanması nedeniyle tören düzenlendi.

Törene Aksaray Valisi Hamza Aydoğdu, Belediye Başkanı Evren Dinçer, Tarım ve Orman Müdürü Bülent Saklav, Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, Koyun Keçi Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mahmut Aktürk ile çiftçiler katıldı. Belediye Başkanı Evren Dinçer Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak ile biçerdöver kullanarak arpa hasadını başlarken Vali Hamza Aydoğdu yeni hasat döneminin hayırlı olması dileğinde bulundu.

Vali Hamza Aydoğdu yaptığı açıklamada; Aksaray’ın tarımsal üretimde Türkiye genelinde ön sıralarda yer aldığını söyledi. 2020 yılında 200 bin ton arpa üretimi ile Türkiye 7.’si, 2021 yılında 300 bin ton arpa üretimi ile Türkiye 4.olduğunu belirten Vali Aydoğdu; pandemi sonrasında tarım sektörünün değerinin daha iyi anlaşıldığını, yeni hasat döneminin üreten, katma değer sağlayan bütün çiftçilere hayırlı olması dileğinde bulundu.

Ekonomi Eskader’in düzenlediği “Babıabi Sohbetleri” Programında, D. Mehmet Doğan konuşuldu

Ekonomi Meteoroloji’den çifte uyarı: Sağanak yağış ve kuvvetli rüzgara dikkat

Ekonomi Haziran ayı doğum yardımı ödemeleri annelerin hesaplarına geçti

Ekonomi Burdur lisesi mezuniyet töreninde Japon esintisi

Ekonomi Dünya Kupası’nda tarihi rekor: Tribünlerde 3,6 milyon seyirci

Ekonomi Beşiktaş GAİN’e EuroLeague daveti

Ekonomi “Kağılcık Ekolojik Teke Obası” törenle hizmete açıldı

Ekonomi Şile Belediyesi soruşturmasında 16 şüpheli gözaltına alındı

Ekonomi Antalya’da orman işçilerine MYK sınavı yapıldı

Ekonomi Ekmek meselesi ATSO gündeminde

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021