Aksaray’da arpa hasadı başladı

Ekonomi - 22.06.2022 - 10:43

Vali Aydoğdu; “Yeni hasat dönemi üreten, katma değer sağlayan bütün çiftçilerimize hayırlı olsun”

Aksaray’da 2022 yılı arpa hasat dönemi başladı. Ziraat Odası Başkanlığı tarafından Aratol Mahallesi Kazıcıktol köyü girişindeki ekili alanlarda arpa hasadına başlanması nedeniyle tören düzenlendi.

Törene Aksaray Valisi Hamza Aydoğdu, Belediye Başkanı Evren Dinçer, Tarım ve Orman Müdürü Bülent Saklav, Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, Koyun Keçi Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mahmut Aktürk ile çiftçiler katıldı. Belediye Başkanı Evren Dinçer Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak ile biçerdöver kullanarak arpa hasadını başlarken Vali Hamza Aydoğdu yeni hasat döneminin hayırlı olması dileğinde bulundu.

Vali Hamza Aydoğdu yaptığı açıklamada; Aksaray’ın tarımsal üretimde Türkiye genelinde ön sıralarda yer aldığını söyledi. 2020 yılında 200 bin ton arpa üretimi ile Türkiye 7.’si, 2021 yılında 300 bin ton arpa üretimi ile Türkiye 4.olduğunu belirten Vali Aydoğdu; pandemi sonrasında tarım sektörünün değerinin daha iyi anlaşıldığını, yeni hasat döneminin üreten, katma değer sağlayan bütün çiftçilere hayırlı olması dileğinde bulundu.

Ekonomi Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Ekonomi Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Ekonomi ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Ekonomi Hatay İskenderun’da asansör kazası

Ekonomi Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Ekonomi Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Ekonomi AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Ekonomi Hatay Samandağ’da karne sevinci

Ekonomi AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Ekonomi Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021