Ana Manşet - 10.04.2023 - 9:42
Aksaray Türk Telekom Dostluk Grubu Ramazan Ayı Vesilesiyle, Dostluğun pekişmesi, arkadaşlıkların sağlamlaşması ve unutulmaması adına Geleneksel Haline Gelen 5. cisini düzenlediği ve katılımın yüksek olduğu ” GELENEKSEL TÜRK TELEKOM EMEKLİLER DOSTLUK GRUBU ” İftar yemeğinde bir araya geldi. Programın Organizatörlüğünü gerçekleştiren Doğan Çiftci ” Dostluk grubu ailemiz her geçen gün büyüyor ” dedi.
Ana Manşet Hatay İskenderun’da asansör kazası
Ana Manşet Kırıkhan MEM şampiyon oldu
Ana Manşet Hatay Samandağ’da karne sevinci
Ana Manşet Nallıhan’da öğrenciler karnelerine kavuştu
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021