Aksaray İhracatı Artmaya Devam Ediyor

Ana Manşet - 08.07.2022 - 8:53

Aksaray’ın ihracat rakamları bir önceki yılın ocak ayına göre %34,1 artarak 22,4 Milyon Dolar Oldu.

İhracatın yıl sonunda yeni bir rekor kıracağını belirten Aksaray Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Göktaş, yaptığı açıklama da; “Aksaray Ticaret ve Sanayi Odası İhracat Destek Ofisinin TİM’den aldığı ilimiz Aksaray’ın ihracat rakamları bir önceki yılın ocak ayına göre %34,1 artarak 22,4 Milyon $ olmuştur. Daha önceki yılların mayıs ayı referans alındığında ihracat rakamları artmaya devam etmiştir. Haziran ayında en fazla ihracat yapılan ilk üç ülke sırasıyla Bangladeş, Bulgaristan ve Irak olmuştur. En fazla ihracatı yapılan ürünler ise Makine ve Aksamları (14.17 Milyon $), Kimyevi Maddeler ve Mamulleri (2.68 Milyon $) ve Demir ve Demir Dışı Metaller (1,38 Milyon $) şeklindedir. Bir önceki yılın haziran ayına göre yüzde olarak büyüyen ilk üç sektör ise halı, Hububat, Bakliyat, Yağlı Tohumlar ve Mamulleri ve Kimyevi Maddeler ve Mamulleri   olmuştur. Açıklanan son rakamlar gösteriyor ki Aksaray’ın haziran ayındaki ihracatında Halı sektöründe Büyüme, Tarımda ise Rekor kırılmıştır.

Ana Manşet Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Ana Manşet Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Ana Manşet ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Ana Manşet Hatay İskenderun’da asansör kazası

Ana Manşet Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Ana Manşet Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Ana Manşet AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Ana Manşet Hatay Samandağ’da karne sevinci

Ana Manşet AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Ana Manşet Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021