Aksaray Emniyeti uygulamalara devam ediyor

Asayiş - 28.12.2022 - 8:48

Aksaray İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Resmi Ekiplerimiz ve Çarşı Mahalle Bekçilerimizce halkımızın huzur ve güvenini sağlamak amacıyla aralıksız her gün farklı mahallelerde şok uygulamalar devam etmektedir. Bu kapsamda 21/12/2022 tarihinde uyuşturucu kullananlara yönelik yapılan uygulamada ; 651 şahsın GBT sorgusu yapılmış, 6 aranan şahıs yakalanmış, 2 şahıs çıkarıldığı adli mercilerce TUTUKLANARAK Aksaray Kapalı Ceza İnfaz Kurumu Müdürlüğüne teslim edilmiştir. Ayrıca ; ➢ 101 araç kontrol edilmiş, ➢ 1 adet çalıntı motosiklet tespit edilmiştir. ➢ 6 ayrı şahıstan, 41,91 gr Sentetik Kannabinoid (Bonzai), 13,50 gr Esrar maddesi, maddesi ele geçirilmiş, haklarında gerekli adli işlemler tesis edilmiştir.

Asayiş Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Asayiş Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Asayiş ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Asayiş Hatay İskenderun’da asansör kazası

Asayiş Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Asayiş Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Asayiş AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Asayiş Hatay Samandağ’da karne sevinci

Asayiş AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Asayiş Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021