Yerel Haberler - 10.12.2025 - 11:09
ADANA – BHA
Adana Valiliği son günlerde sokak köpeklerinin diğer hayvanlara ve vatandaşlara zarar vermeleri üzerine il genelindeki başıboş köpeklerin toplatılmasına karar verdi. Belediyenin veteriner işleri ekipleri mobil araçlarla sabah saatlerinde kent merkezi ve ilçelerde sahipsiz köpekleri topladı.
Toplanan hayvanların, barınaklara götürülerek sağlık taramasından geçirileceği ve gerekli durumlarda tedavilerinin yapılacağı belirtildi. Çalışmaların kent genelinde devam edeceği bildirildi.
Yerel Haberler Avrupa’dan 13 noktadan Bodrum’a direkt uçuş
Yerel Haberler KVKK’den belediyelerin turistik canlı yayınlarına uyarı
Yerel Haberler Yaz Kur’an kursları için kayıt süreci başladı
Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021