ABB’de memurlar için sds sözleşmesi yeniden imzalandı

Yerel Haberler - 05.12.2025 - 10:48

ANKARA – BHA

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), bünyesinde çalışan personellerinin haklarını korumaya devam ediyor.

ABB ile bağlı kuruluşları ASKİ ve EGO bünyesinde çalışan memur personele yönelik Sosyal Denge Tazminatı (SDS) Sözleşmesi yeniden imzalandı.

2026–2027 yıllarını kapsayan 8. Dönem Toplu Sözleşme doğrultusunda belirlenen tavan tutar esas alınarak SDS’nin, en yüksek devlet memuru aylığının, ek gösterge dâhil, brüt tutarının yüzde 120’si oranında uygulanması karara bağlandı. ABB, yapılan sözleşme ile memur personelin mali haklarında güvenceyi sürdürmeyi hedefliyor.

Yerel Haberler Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan karne günü mesajı

Yerel Haberler Dijital Şiddet ve Siber Zorbalık Paneli Ankara’da gerçekleştirildi

Yerel Haberler ASİAD Heyetinden TİMBİR Genel Başkanı Dr. Basa’ya Ankara ziyareti

Yerel Haberler Hatay İskenderun’da asansör kazası

Yerel Haberler Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı

Yerel Haberler Kırıkhan MEM şampiyon oldu

Yerel Haberler AKK Ankara’ya İz Bırakanların konuğu Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu oldu

Yerel Haberler Hatay Samandağ’da karne sevinci

Yerel Haberler AKK’de geri dönüşümün önemine dair panel gerçekleştirildi

Yerel Haberler Mehir Aile Platformu’ndan Brüksel Ticaret Müşavirliğine ziyaret

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021